Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.21 (17)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
drogi ustaliłoby dokładną prędkość limuzyny. Takich badań jednak nie przeprowadzono.
Nie ma też ekspertyzy śladów na pedałach Mercedesa. Ślady takie, w zestwieniu z ranami nóg kierowcy, powiedziałyby, czy szofer rzeczywiście hamował?
Policjanci uznali, że 32-metrowy ślad opon na szosie to efekt hamowania. Według Grabana ślad powinien być przerywany, bo Mercedes miał sprawny ABS.
Kolejny dziwny element to zarysowanie na prawym błotniku auta. Odkryto tam ślady białej farby stosowanej w Fiatach Uno. Śledczy przyjęli, że samochód tej marki zderzył się z Mercedesem. Nikt nie pytał producenta lakieru, czy sprzedawał identyczny produkt na wolnym rynku? Może wypadku nie spowodował jednak Fiat? Wiesław
drogi ustaliłoby dokładną prędkość limuzyny. Takich badań jednak nie przeprowadzono.<br>Nie ma też ekspertyzy śladów na pedałach Mercedesa. Ślady takie, w zestwieniu z ranami nóg kierowcy, powiedziałyby, czy szofer rzeczywiście hamował?<br>Policjanci uznali, że 32-metrowy ślad opon na szosie to efekt hamowania. Według Grabana ślad powinien być przerywany, bo Mercedes miał sprawny ABS.<br>Kolejny dziwny element to zarysowanie na prawym błotniku auta. Odkryto tam ślady białej farby stosowanej w Fiatach Uno. Śledczy przyjęli, że samochód tej marki zderzył się z Mercedesem. Nikt nie pytał producenta lakieru, czy sprzedawał identyczny produkt na wolnym rynku? Może wypadku nie spowodował jednak Fiat? Wiesław
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego