Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 37 (2934)
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
tylko pozbawiły publiczną wpływów z reklam, ale przypuściły, jak głoszą sondaże, zwycięski atak na okopy informacji, wzniesione przez PRL-owską propagandę, a do tej pory dziewicze i niezwyciężone?
Przez sentyment do własnych pieniędzy, w końcu płacę abonament, postanowiłam przestudiować czasopismo "Wizja Publiczna", redagowane przez Zespół Studiów Antenowych (z naczelnym Edwardem Mikołajczykiem, znanym widzom ze słynnego "Studia 2"), by u źródła zaczerpnąć informacji o stanie świadomości szefów TVP. Czy prezesi TVP mają tajną broń, która odmieni los wojny medialnej? W jaki sposób zatrzymają przed telewizorami widzów?
W czerwcowym numerze pisma pod tytułem "Telewizja publiczna w otoczeniu komercyjnym" opublikowano fragmenty wypowiedzi poświęconych "strategii
tylko pozbawiły publiczną wpływów z reklam, ale przypuściły, jak głoszą sondaże, zwycięski atak na okopy informacji, wzniesione przez PRL-owską propagandę, a do tej pory dziewicze i niezwyciężone? <br>Przez sentyment do własnych pieniędzy, w końcu płacę abonament, postanowiłam przestudiować czasopismo "Wizja Publiczna", redagowane przez Zespół Studiów Antenowych (z naczelnym Edwardem Mikołajczykiem, znanym widzom ze słynnego "Studia 2"), by u źródła zaczerpnąć informacji o stanie świadomości szefów TVP. Czy prezesi TVP mają tajną broń, która odmieni los wojny medialnej? W jaki sposób zatrzymają przed telewizorami widzów? <br>W czerwcowym numerze pisma pod tytułem "&lt;name type="tit"&gt;Telewizja publiczna w otoczeniu komercyjnym&lt;/&gt;" opublikowano fragmenty wypowiedzi poświęconych "&lt;q&gt;strategii
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego