Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
dzisiejszą pozycję Japonia, Korea Południowa,
Tajwan i inne kraje Dalekiego Wschodu. Adam Pawłowicz, prezes Państwowej
Agencji Inwestycji Zagranicznych (PAIZ), zapowiada uruchomienie programu
promocyjnego Polska 2000. Czy uda się dzięki niemu stworzyć megamarkę
"Polska"?
Promocją Polski na świecie zajmuje się kilkanaście instytucji, w tym MSZ,
Ministerstwo Gospodarki, Polska Agencja Inwestycji Zagranicznych,
Ministerstwo Kultury, UKFiT, Krajowa Izba Gospodarcza, biura ds. Roku
Chopinowskiego i wystawy Expo w Hanowerze, Centrum Informacyjne Rządu, a
nawet MON i Ministerstwo Rolnictwa. Niebawem dołączy do tego grona Polska
Organizacja Turystyczna. Własną politykę prowadzą Sejm i Senat, a także
Wspólnota Polska. Niemal każda z tych instytucji dysponuje własnym
budżetem na promocję
dzisiejszą pozycję Japonia, Korea Południowa,<br>Tajwan i inne kraje Dalekiego Wschodu. Adam Pawłowicz, prezes Państwowej<br>Agencji Inwestycji Zagranicznych (PAIZ), zapowiada uruchomienie programu<br>promocyjnego Polska 2000. Czy uda się dzięki niemu stworzyć megamarkę<br>"Polska"?<br>Promocją Polski na świecie zajmuje się kilkanaście instytucji, w tym MSZ,<br>Ministerstwo Gospodarki, Polska Agencja Inwestycji Zagranicznych,<br>Ministerstwo Kultury, UKFiT, Krajowa Izba Gospodarcza, biura ds. Roku<br>Chopinowskiego i wystawy Expo w Hanowerze, Centrum Informacyjne Rządu, a<br>nawet MON i Ministerstwo Rolnictwa. Niebawem dołączy do tego grona Polska<br>Organizacja Turystyczna. Własną politykę prowadzą Sejm i Senat, a także<br>Wspólnota Polska. Niemal każda z tych instytucji dysponuje własnym<br>budżetem na promocję
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego