Typ tekstu: Książka
Autor: Brzeziński Jerzy
Tytuł: Metodologia badań psychologicznych
Rok: 1996
zjawiska oczekiwań interpersonalnych nauczyciela w klasie szkolnej: Seul S. Oczekiwania nauczyciela a wyniki nauczania.

Oczekiwań interpersonalnych nauczyciela dotyczy też praca: Gilly M. Nauczyciel-uczeń. Role instytucjonalne a reprezentacje.

Rozbudowany model powstawania i wpływu OIB na zachowanie się osób badanych w sytuacji badania psychologicznego znajdzie Czytelnik w: Brzeziński J., Kowalik S. Modelujący wyniki badania psychologicznego (diagnostycznego) wpływ osoby badanej (pacjenta) i badacza (klinicysty).

Ponadto polecam: Orne M. T. Komunikowanie się w sytuacji eksperymentalnej: dlaczego jest ono istotne, jak jest oceniane i jakie ma znaczenie dla trafnośći ekologicznej.

Rozdział 5.

Etyczne problemy psychologii (I) - między kodeksem etycznym a laboratorium

1. Wprowadzenie

Czy psychologowie
zjawiska oczekiwań interpersonalnych nauczyciela w klasie szkolnej: Seul S. Oczekiwania nauczyciela a wyniki nauczania. <br><br>Oczekiwań interpersonalnych nauczyciela dotyczy też praca: Gilly M. Nauczyciel-uczeń. Role instytucjonalne a reprezentacje.<br><br>Rozbudowany model powstawania i wpływu OIB na zachowanie się osób badanych w sytuacji badania psychologicznego znajdzie Czytelnik w: Brzeziński J., Kowalik S. Modelujący wyniki badania psychologicznego (diagnostycznego) wpływ osoby badanej (pacjenta) i badacza (klinicysty). <br><br>Ponadto polecam: Orne M. T. Komunikowanie się w sytuacji eksperymentalnej: dlaczego jest ono istotne, jak jest oceniane i jakie ma znaczenie dla trafnośći ekologicznej. <br><br>&lt;tit&gt; Rozdział 5.<br><br> Etyczne problemy psychologii (I) - między kodeksem etycznym a laboratorium&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt; 1. Wprowadzenie&lt;/&gt;<br><br> Czy psychologowie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego