Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
W rezultacie "przelotowość powietrzna" nosa zwiększa się aż dwukrotnie i można zapomnieć o chrapaniu. Być może po silikonowy cud sięgną wkrótce sportowcy. Dotąd naklejali na nosy elastyczne plastry, ale one polepszały przepustowość nosa tylko o 20 procent, a każdy wie, że 20 procent to za mało.




Moto: Auto XXI wieku
Modus vivendi

Miejski pojazd przyszłości musi być mały, pojemny i wielozadaniowy
Taki właśnie jest modus 2, projekt Renault. Przy długości 3,60 i wysokości 1,54 metra mieści komfortowo 4 osoby. Wnętrze da się aranżować zgodnie z potrzebami: po złożeniu siedzeń można przewozić spore ładunki. Modus ma najnowocześniejszy, hybrydowy napęd: w
W rezultacie "przelotowość powietrzna" nosa zwiększa się aż dwukrotnie i można zapomnieć o chrapaniu. Być może po silikonowy cud sięgną wkrótce sportowcy. Dotąd naklejali na nosy elastyczne plastry, ale one polepszały przepustowość nosa tylko o 20 procent, a każdy wie, że 20 procent to za mało.&lt;/&gt;<br><br><br><br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;tit&gt;Moto: Auto XXI wieku&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Modus vivendi&lt;/&gt;<br><br>Miejski pojazd przyszłości musi być mały, pojemny i wielozadaniowy<br>Taki właśnie jest modus 2, projekt Renault. Przy długości 3,60 i wysokości 1,54 metra mieści komfortowo 4 osoby. Wnętrze da się aranżować zgodnie z potrzebami: po złożeniu siedzeń można przewozić spore ładunki. Modus ma najnowocześniejszy, hybrydowy napęd: w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego