Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
jest Puchar Coca-Coli. Rola tej firmy polega przede wszystkim na współuczestniczeniu w finansowaniu imprez sportowych, których organizacja pociąga za sobą duże koszty.
W czasie Mundial 78 intensywną reklamę prowadziła również firma kierowana przez Adolfa Dasslera Adidas, znana z produkcji ubiorów i sprzętu sportowego. Hasło reklamowe "Adidas - la marca del Mundial" eksponowane w czasie mistrzostw nie było jednak bezpodstawne. Większość bowiem drużyn narodowych uczestniczących w finałowych rozgrywkach na stadionach Argentyny grała w strojach z charakterystycznymi trzema pasami. Spośród 16 finalistów Mundialu 11 drużyn (Argentyna, Francja, RFN, Węgry, Polska, Tunezja, Brazylia, Szwecja, Peru, Holandia, Iran) ubranych było w stroje Adidasa.
Dla reklamy
jest Puchar Coca-Coli. Rola tej firmy polega przede wszystkim na współuczestniczeniu w finansowaniu imprez sportowych, których organizacja pociąga za sobą duże koszty. <br>W czasie Mundial 78 intensywną reklamę prowadziła również firma kierowana przez Adolfa Dasslera Adidas, znana z produkcji ubiorów i sprzętu sportowego. Hasło reklamowe "&lt;foreign&gt;Adidas - la marca del Mundial&lt;/foreign&gt;" eksponowane w czasie mistrzostw nie było jednak bezpodstawne. Większość bowiem drużyn narodowych uczestniczących w finałowych rozgrywkach na stadionach Argentyny grała w strojach z charakterystycznymi trzema pasami. Spośród 16 finalistów Mundialu 11 drużyn (Argentyna, Francja, RFN, Węgry, Polska, Tunezja, Brazylia, Szwecja, Peru, Holandia, Iran) ubranych było w stroje Adidasa. <br>Dla reklamy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego