Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: rozmowa młodzieży o pracy, komputerze, szkole, relacjach międzyludzkich
Rok powstania: 2001
dzieci! Idziemy do internetu!
Zostało...Połączenie zostało...
Dzieci, idziemy na spacer do kafejki!
Coś zostało niedokończone!
Ale ja powiem tak, że, no...Pasowaliby...Bo tak, on ma jasne włosy, ona ma ciemne. Fajnie tak wygląda. Podoba mi się tak.
A jeszcze . Ciemne, czarne.
W takich sprawach.
No.
Nie, no dobrze.
Nawzajem się uczycie?
Nawzajem się dokształcamy.
Nie nic tam.
Nie, no co ty? Agnieszka jest rozsądną. Kobiety zwykle są rozsądne.
Tak?
Ty się śmiejesz, ty jesteś z Tadziem a nie z Tomkiem, no sorry! Nie możesz tutaj w tym pokoju!

My jesteśmy Ich Troje. Wersja męska.
Tak? O Boże, straszne!
No
dzieci! Idziemy do internetu!&lt;/q&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Zostało...Połączenie zostało...&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;&lt;q&gt;Dzieci, idziemy na spacer do kafejki!&lt;/q&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Coś zostało niedokończone!&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Ale ja powiem tak, że, no...Pasowaliby...Bo tak, on ma jasne włosy, ona ma ciemne. Fajnie tak wygląda. Podoba mi się tak.&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;A jeszcze &lt;gap&gt;. Ciemne, czarne.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;W takich sprawach.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;No.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Nie, no dobrze.&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;Nawzajem się uczycie?&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt;Nawzajem się dokształcamy.&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;Nie &lt;gap&gt; nic tam.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Nie, no co ty? Agnieszka jest rozsądną. Kobiety zwykle są rozsądne.&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;Tak? &lt;vocal desc="laugh"&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Ty się śmiejesz, ty jesteś z Tadziem a nie z Tomkiem, no sorry! Nie możesz tutaj &lt;gap&gt; w tym pokoju!&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;&lt;gap&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;My jesteśmy &lt;name type="org"&gt;Ich Troje&lt;/&gt;. Wersja męska.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Tak? O Boże, straszne!&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;No
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego