Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
i "wyszukanego wystroju". "Wybitne ziemniaki w mundurkach i zsiadłe mleko", polecane także "carpacio z wieprzowych nóżek". Najwięcej pochwał zbiera "rewelacyjne sushi z dorsz". "Kameralne", "przytulne" wnętrze na 300 osób. Dobre miejsce n "romantyczną kolację przy świecach" lub "biesiadę ze znajomymi".
Opisy lokali powstały na podstawie cytatów z opinii uczestników ankiety Newsweeka
W przypadku PUBÓW, KLUBÓW, DYSKOTEK cena dotyczy najtańszego półlitrowego piw, a w przypadku KAWIARNI - kawy espresso. Przy wszystkich typach lokali pojawi się informacja o miejscach dla niepalących oraz o istnieniu w lokalu ogródka i klimatyzacji, a także o braku możliwości płacenia kartą. Recenzenci Newsweeka ocenili lokale w czterech kategoriach: ogólnej
i "wyszukanego wystroju". "Wybitne ziemniaki w mundurkach i zsiadłe mleko", polecane także "carpacio z wieprzowych nóżek". Najwięcej pochwał zbiera "rewelacyjne sushi z dorsz". "Kameralne", "przytulne" wnętrze na 300 osób. Dobre miejsce n "romantyczną kolację przy świecach" lub "biesiadę ze znajomymi".<br>Opisy lokali powstały na podstawie cytatów z opinii uczestników ankiety &lt;tit&gt;Newsweeka&lt;/&gt;<br>W przypadku PUBÓW, KLUBÓW, DYSKOTEK cena dotyczy najtańszego półlitrowego piw, a w przypadku KAWIARNI - kawy espresso. Przy wszystkich typach lokali pojawi się informacja o miejscach dla niepalących oraz o istnieniu w lokalu ogródka i klimatyzacji, a także o braku możliwości płacenia kartą. Recenzenci &lt;tit&gt;Newsweeka&lt;/&gt; ocenili lokale w czterech kategoriach: ogólnej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego