Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 8 (sierpień)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Bywało, że spotykał się jednocześnie z trzema, czterema kobietami.
Nie licząc dwóch mało znaczących ról w "Me, Nathalie" (1969) i "Panic in Needle Park" (1971), zadebiutował w filmie, który dla niejednego aktora byłby zwieńczeniem kariery. Ten film to "Ojciec Chrzestny" (1972). Reżyser Francis Ford Coppola zaryzykował. Mimo propozycji od Jacka Nicholsona, Warrena Beatty, Roberta Redforda, postawił na aktora, o którym w zasadzie nikt wcześniej nie słyszał. I nie zawiódł się. Oparta na książce Mario Puzo mafijna saga okazała się sukcesem zarówno artystycznym, jak i komercyjnym, i prawie natychmiast stała się obiektem uwielbienia. Sumę 35 tys. dolarów, którą Pacino otrzymał wówczas za
Bywało, że spotykał się jednocześnie z trzema, czterema kobietami.&lt;/&gt;<br>Nie licząc dwóch mało znaczących ról w "Me, Nathalie" (1969) i "Panic in Needle Park" (1971), zadebiutował w filmie, który dla niejednego aktora byłby zwieńczeniem kariery. Ten film to "Ojciec Chrzestny" (1972). Reżyser Francis Ford Coppola zaryzykował. Mimo propozycji od Jacka Nicholsona, Warrena Beatty, Roberta Redforda, postawił na aktora, o którym w zasadzie nikt wcześniej nie słyszał. I nie zawiódł się. Oparta na książce Mario Puzo mafijna saga okazała się sukcesem zarówno artystycznym, jak i komercyjnym, i prawie natychmiast stała się obiektem uwielbienia. Sumę 35 tys. dolarów, którą Pacino otrzymał wówczas za
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego