Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
ich większa ilość należy używać ich lawinowo.
10.
Niezbędne przymiotniki lub sądy wartościujące należy określać przez zasadę przyczyny i skutku lub odwołanie się do istotnych, subiektywnych doświadczeń odbiorcy.
11.
Preferowanie zdań krótkich i wykorzystywanie struktury typograficznej tekstu jako informacji znaczącej.
12.
Tworzenie warstwy kontekstowej przekazu, uwypuklającej linie głównej argumentacji.
13.
Nie pozostawianie pytań bez odpowiedzi lub gwarancji jej przyszłego udzielenia.
14.
Wprowadzenie najważniejszych argumentów w początkowej sekwencji tekstu.
15.
Jeśli prezentowane są rozwiązania nowatorskie i oryginalne, ich prezentacja powinna być jasna i przejrzysta.
16.
Jeśli wypowiedź niesie istotną argumentację, należy prezentować ją w sposób przejrzysty. Jeśli argumenty nie są zbyt ważkie
ich większa ilość należy używać ich lawinowo. <br>10. <br>Niezbędne przymiotniki lub sądy wartościujące należy określać przez zasadę przyczyny i skutku lub odwołanie się do istotnych, subiektywnych doświadczeń odbiorcy. <br>11. <br>Preferowanie zdań krótkich i wykorzystywanie struktury typograficznej tekstu jako informacji znaczącej. <br>12. <br>Tworzenie warstwy kontekstowej przekazu, uwypuklającej linie głównej argumentacji. <br>13. <br>Nie pozostawianie pytań bez odpowiedzi lub gwarancji jej przyszłego udzielenia. <br>14. <br>Wprowadzenie najważniejszych argumentów w początkowej sekwencji tekstu. <br>15. <br>Jeśli prezentowane są rozwiązania nowatorskie i oryginalne, ich prezentacja powinna być jasna i przejrzysta. <br>16. <br>Jeśli wypowiedź niesie istotną argumentację, należy prezentować ją w sposób przejrzysty. Jeśli argumenty nie są zbyt ważkie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego