Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
zaoferowania,
cenach produktów konkurencyjnych.
Ustalanie cen na podstawie popytu na dane produkty opiera się na założeniu, że istnieje zależność między cenami a popytem na oferowane przez bank produkty. Stąd wynika konieczność określenia wielkości popytu, jego struktury i przewidywanych zmian. Odnosi się to do segmentu klientów, którym oferowany jest dany produkt. Niezbędne jest więc zebranie i opracowanie informacji o liczbie klientów, ich rodzajach, obrotach (dochodach), przewidywanych nakładach inwestycyjnych, skłonności do oszczędzania, elastyczności dochodowej i cenowej popytu, sprzedaży konkurencyjnych produktów i ich cen itp. Zmiany cen produktów powinny następować w zależności od zmian popytu. Mogą one dotyczyć produktu oferowanego już na rynku, ale
zaoferowania,<br>cenach produktów konkurencyjnych.<br>Ustalanie cen na podstawie popytu na dane produkty opiera się na założeniu, że istnieje zależność między cenami a popytem na oferowane przez bank produkty. Stąd wynika konieczność określenia wielkości popytu, jego struktury i przewidywanych zmian. Odnosi się to do segmentu klientów, którym oferowany jest dany produkt. Niezbędne jest więc zebranie i opracowanie informacji o liczbie klientów, ich rodzajach, obrotach (dochodach), przewidywanych nakładach inwestycyjnych, skłonności do oszczędzania, elastyczności dochodowej i cenowej popytu, sprzedaży konkurencyjnych produktów i ich cen itp. Zmiany cen produktów powinny następować w zależności od zmian popytu. Mogą one dotyczyć produktu oferowanego już na rynku, ale
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego