chiń. linji) Yinyuana <br>Longqi (jap. Ingen Ryuki, 1592-1673), a w 1659 roku jego ucznia Muana (jap. <br>Mokuan, 1611-1684). Tetsugen komentował wielokrotnie sutrę Sutra Heroicznej Cnoty <br>(sanskr. Śuramgama-sutra; jap. sanskr. Shuryogongyo). Tetsugen, będący orędownikiem <br>teorii jedności nauk sutr i zen, przez dziesięć lat kompilował sutry. Dzięki jego <br>359 Noty biograficzne wybranych mistrzów zen<br>staraniom chiński kanon sutr z dynastii Ming (jap. Manrekihon, czyli wydanie <br>z chińskiej ery Wanli, 1572-1619), czterdzieści osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt <br>pięć stron, został wydany w Japonii w 1678 roku przy użyciu drewnianych matryc, <br>które do tej pory są przechowywane w świątyni szkoły obakushu, Mampukuji <br>w