Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.27 (22)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
w Telekomunikacji.
- Sprawdziliśmy to. Abonent jest znacznie oddalony od centrali, dlatego są problemy. Przeniesiemy jego linię do centrali znajdującej się bliżej domu. Co do rachunków, Czytelnik Faktu dostanie rekompensatę za czas, kiedy nie mógł korzystać z Neostrady. Jeśli pierwsza reklamacja nie została uwzględniona, proszę o złożenie kolejnej reklamacji na piśmie. Obiecuję, że znajdę osobę, która się zajmie tą sprawą - mówi Wojciech Jabczyński z biura prasowego TP SA w Warszawie.
AGNIESZKA KOZERA

Zapomnieliśmy, na czym polega równość. Dlatego mamy biedę
Postulat równości na ogół nie był w naszym kraju nigdy formułowany jasno i jednoznacznie. Nikt nigdy nie żądał urawniłowki. Oczekiwano raczej "sprawiedliwości
w Telekomunikacji.<br>&lt;q&gt;- Sprawdziliśmy to. Abonent jest znacznie oddalony od centrali, dlatego są problemy. Przeniesiemy jego linię do centrali znajdującej się bliżej domu. Co do rachunków, Czytelnik Faktu dostanie rekompensatę za czas, kiedy nie mógł korzystać z Neostrady. Jeśli pierwsza reklamacja nie została uwzględniona, proszę o złożenie kolejnej reklamacji na piśmie. Obiecuję, że znajdę osobę, która się zajmie tą sprawą&lt;/&gt; - mówi Wojciech Jabczyński z biura prasowego TP SA w Warszawie.<br>&lt;au&gt;AGNIESZKA KOZERA&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Zapomnieliśmy, na czym polega równość. Dlatego mamy biedę&lt;/&gt;<br>Postulat równości na ogół nie był w naszym kraju nigdy formułowany jasno i jednoznacznie. Nikt nigdy nie żądał urawniłowki. Oczekiwano raczej &lt;q&gt;"sprawiedliwości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego