Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kluczowych celów reklamy radiowej w sposób naturalny, mogący budzić zainteresowanie oraz niedosyt w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Rozdział III
Slogan i związki obrazu z tekstem
Tworzone w komunikacie reklamowym związki między jego warstwą wizualną i tekstową pełnią trzy podstawowe funkcje.
Po pierwsze, wpływają wzajemnie na jakość percepcji informacji, które zawierają. Obraz skupia uwagę odbiorcy i nakłania go do tego, by zapoznał się z warstwą tekstową. Tekst, zwykle ograniczony do sloganu i łatwo czytelnych sekwencji tekstu podstawowego przekazu, ukierunkowuje interpretację znaczenia części wizualnej. Związek ten może być jednoznacznie określony lub prowadzić do wieloznaczności, wynikającej z celowego tworzenia trudności w ostrym określeniu zależności
kluczowych celów reklamy radiowej w sposób naturalny, mogący budzić zainteresowanie oraz niedosyt w pozytywnym tego słowa znaczeniu. &lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=171&gt;<br> Rozdział III<br>&lt;tit&gt;Slogan i związki obrazu z tekstem&lt;/&gt;<br>Tworzone w komunikacie reklamowym związki między jego warstwą wizualną i tekstową pełnią trzy podstawowe funkcje. <br>Po pierwsze, wpływają wzajemnie na jakość percepcji informacji, które zawierają. Obraz skupia uwagę odbiorcy i nakłania go do tego, by zapoznał się z warstwą tekstową. Tekst, zwykle ograniczony do sloganu i łatwo czytelnych sekwencji tekstu podstawowego przekazu, ukierunkowuje interpretację znaczenia części wizualnej. Związek ten może być jednoznacznie określony lub prowadzić do wieloznaczności, wynikającej z celowego tworzenia trudności w ostrym określeniu zależności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego