Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
w prowadzeniu działalności gospodarczej wskazywała niechęć lub zazdrość swojego partnera, podczas gdy mężczyźni prowadzący firmy w ogóle nie sygnalizowali takiego problemu.
• Fałszywy obraz polskiej przedsiębiorczości w mediach. Czytasz o błyskotliwej karierze Dam Biznesu, tu lunch z zagranicznym inwestorem, tam podróż służbowa do New Yorku, branża konsultingowa lub reklama, szczebioty: "Och, na początku było trudno, żyłam bardzo skromnie, kawa bez mleczka, szampon bez odżywki...". Czytasz i myślisz: "No nie, to nie dla mnie, ja nie jestem taka przebojowa, ja się do tego nie nadaję". Tymczasem o dynamicznym rozwoju gospodarczego sektora prywatnego w Polsce przesądziły bynajmniej nie agencje reklamowe, ale hurtownie, biura
w prowadzeniu działalności gospodarczej wskazywała niechęć lub zazdrość swojego partnera, podczas gdy mężczyźni prowadzący firmy w ogóle nie sygnalizowali takiego problemu. <br>&#149; Fałszywy obraz polskiej przedsiębiorczości w mediach. Czytasz o błyskotliwej karierze Dam Biznesu, tu lunch z zagranicznym inwestorem, tam podróż służbowa do New Yorku, branża konsultingowa lub reklama, szczebioty: "Och, na początku było trudno, żyłam bardzo skromnie, kawa bez mleczka, szampon bez odżywki...". Czytasz i myślisz: "No nie, to nie dla mnie, ja nie jestem taka przebojowa, ja się do tego nie nadaję". Tymczasem o dynamicznym rozwoju gospodarczego sektora prywatnego w Polsce przesądziły bynajmniej nie agencje reklamowe, ale hurtownie, biura
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego