Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nich. Obraz uzyskuje swą nazwę, a słowo wywołuje odpowiadające mu wyobrażenie. Proces ten uwarunkowany jest kontekstem oraz doświadczeniami odbiorcy.
3, poziom asocjacyjny - w każdym z systemów następuje pobudzanie dalszych reprezentacji na podstawie związków skojarzeniowych. Informacje kodowane werbalnie wywołują skojarzenia słowne na zasadzie reakcji łańcuchowej, a informacje kodowane wizualnie - serie wyobrażeń.
Odbiorca może przechodzić z opisywanego poziomu na poziom referencjalny, co stwarza możliwość tworzenia wyobrażeń kodujących słowa abstrakcyjne. Utrwalenie informacji zależne jest także od kontekstu sytuacji, w jakiej znajdzie się odbiorca.
Poszczególne typy informacji cechuje różna łatwość ich kodowania. Komunikaty wizualne cechuje łatwość zapisu w systemie obrazowym, natomiast ich utrwalenie w systemie
nich. Obraz uzyskuje swą nazwę, a słowo wywołuje odpowiadające mu wyobrażenie. Proces ten uwarunkowany jest kontekstem oraz doświadczeniami odbiorcy. <br>3, poziom asocjacyjny - w każdym z systemów następuje pobudzanie dalszych reprezentacji na podstawie związków skojarzeniowych. Informacje kodowane werbalnie wywołują skojarzenia słowne na zasadzie reakcji łańcuchowej, a informacje kodowane wizualnie - serie wyobrażeń. <br>Odbiorca może przechodzić z opisywanego poziomu na poziom referencjalny, co stwarza możliwość tworzenia wyobrażeń kodujących słowa abstrakcyjne. Utrwalenie informacji zależne jest także od kontekstu sytuacji, w jakiej znajdzie się odbiorca. <br>Poszczególne typy informacji cechuje różna łatwość ich kodowania. Komunikaty wizualne cechuje łatwość zapisu w systemie obrazowym, natomiast ich utrwalenie w systemie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego