Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.28 (213)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
go dziś do Polski (ale i tak go nie zarejestrujemy), to po opłaceniu akcyzy (ponad 5 tys. zł) i VAT-u (prawie 3 tys. zł) wyniosłoby to ponad 16 tys. zł. Jeśli poczekamy do maja, to nie tylko zaoszczędzimy 3 tys. złotych VAT-u, ale bez problemów zarejestrujemy takie auto.
Opłacalne stanie się też sprowadzanie z krajów Unii nowszych samochodów. Trzyletni Renault Mégane, z benzynowym silnikiem o pojemności 1.4 litra i przebiegu 31 tys. kilometrów, kupiony od polskiego dilera kosztuje dziś ok. 40 tys. złotych. Za podobną sumę będziesz mógł od maja kupić takie auto sprowadzone np. z Niemiec. Dziś
go dziś do Polski (ale i tak go nie zarejestrujemy), to po opłaceniu akcyzy (ponad 5 tys. zł) i VAT-u (prawie 3 tys. zł) wyniosłoby to ponad 16 tys. zł. Jeśli poczekamy do maja, to nie tylko zaoszczędzimy 3 tys. złotych VAT-u, ale bez problemów zarejestrujemy takie auto.<br>Opłacalne stanie się też sprowadzanie z krajów Unii nowszych samochodów. Trzyletni Renault Mégane, z benzynowym silnikiem o pojemności 1.4 litra i przebiegu 31 tys. kilometrów, kupiony od polskiego dilera kosztuje dziś ok. 40 tys. złotych. Za podobną sumę będziesz mógł od maja kupić takie auto sprowadzone np. z Niemiec. Dziś
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego