Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 22.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
Zdani sami na siebie Tymczasem prywatne firmy, które wypełniają dużą lukę w komunikacji podmiejskiej, przewożąc dziennie prawie 100 tys. osób (w obie strony), nie mogą liczyć na żadną pomoc. Nawet prawo zdaje się być przeciwko nim. Ostatnia nowelizacja ustawy o transporcie drogowym wprowadziła obowiązek szkoleń dla właścicieli prywatnych firm przewozowych. Oznacza to, że aby uzyskać licencję i wykonywać swoją pracę, będą musieli wydać dodatkowo kilkanaście tysięcy złotych. - Mam 20-letni staż. Czego nowego może mnie nauczyć ktoś, kto nigdy nie był na trasie? - mówi właściciel jednej z firm przewozowych. Na prywatnych przewoźników skarg jest wiele, ale trudno się oprzeć wrażeniu, że
Zdani sami na siebie Tymczasem prywatne firmy, które wypełniają dużą lukę w komunikacji podmiejskiej, przewożąc dziennie prawie 100 tys. osób (w obie strony), nie mogą liczyć na żadną pomoc. Nawet prawo zdaje się być przeciwko nim. Ostatnia nowelizacja ustawy o transporcie drogowym wprowadziła obowiązek szkoleń dla właścicieli prywatnych firm przewozowych. Oznacza to, że aby uzyskać licencję i wykonywać swoją pracę, będą musieli wydać dodatkowo kilkanaście tysięcy złotych. - Mam 20-letni staż. Czego nowego może mnie nauczyć ktoś, kto nigdy nie był na trasie? - mówi właściciel jednej z firm przewozowych. Na prywatnych przewoźników skarg jest wiele, ale trudno się oprzeć wrażeniu, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego