Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 12/04
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
Szczecina poinformował media, że chce kupić "Golfo dei Coralli", jednostkę do przewozu tirów, którą z opóźnieniem wybudowała Stocznia Szczecińska. Twierdzi, że ma zapewniony kredyt bankowy. W grę wchodzi niebagatelna kwota 30-40 mln USD. Prezes wybrał już nawet dla jednostki trasę - linię do Ystad za prom "Nieborów", który należy do PŻB. "Ja tę sensację wczoraj słyszałem" - uśmiecha się prezes kołobrzeskiego armatora i dodaje - "Golfo" nie zmieści się przy kei w Ystad." Z kolei w PŻM, która (poprzez Żeglugę Polską) jest udziałowcem w promowej spółce Unity Line retorycznie pytają o siłę i znaczenie wolnocłowej firemki w bałtyckiej żegludze promowej. A może nie
Szczecina poinformował media, że chce kupić "Golfo dei Coralli", jednostkę do przewozu tirów, którą z opóźnieniem wybudowała Stocznia Szczecińska. Twierdzi, że ma zapewniony kredyt bankowy. W grę wchodzi niebagatelna kwota 30-40 mln USD. Prezes wybrał już nawet dla jednostki trasę - linię do Ystad za prom "Nieborów", który należy do PŻB. <q>"Ja tę sensację wczoraj słyszałem"</> - uśmiecha się prezes kołobrzeskiego armatora i dodaje - <q>"Golfo" nie zmieści się przy kei w Ystad."</> Z kolei w PŻM, która (poprzez Żeglugę Polską) jest udziałowcem w promowej spółce Unity Line retorycznie pytają o siłę i znaczenie wolnocłowej firemki w bałtyckiej żegludze promowej. A może nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego