Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy edukacyjne
Rok: 2000
PROMASZ
ADIUTOR
POLSKA FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
CZY WIESZ
CO ZDECYDUJE O PRZEWADZE KONKURENCYJNEJ
NA PRZYSZŁYM WSPÓLNYM RYNKU EUROPEJSKIM?
KTO ODNIESIE NAJWIĘKSZE KORZYŚCI
A KTO NAJWIĘKSZE STRATY
W PROCESIE INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ ?
JAKĄ SZANSĘ BĘDZIE MIAŁA TWOJA FIRMA
W ZJEDNOCZONEJ EUROPIE?
JEŚLI NIE LUB NIE JESTEŚ PEWIEN TO
PRAWDOPODOBNIE PROJEKT KTÓRY REALIZUJEMY
PROMASZ<br>ADIUTOR&lt;/&gt;<br>POLSKA FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW<br>CZY WIESZ<br>CO ZDECYDUJE O PRZEWADZE KONKURENCYJNEJ <br>NA PRZYSZŁYM WSPÓLNYM RYNKU EUROPEJSKIM?<br>KTO ODNIESIE NAJWIĘKSZE KORZYŚCI<br>A KTO NAJWIĘKSZE STRATY <br>W PROCESIE INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ ?<br>JAKĄ SZANSĘ BĘDZIE MIAŁA TWOJA FIRMA<br>W ZJEDNOCZONEJ EUROPIE?<br>JEŚLI NIE LUB NIE JESTEŚ PEWIEN TO<br>PRAWDOPODOBNIE PROJEKT KTÓRY REALIZUJEMY
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego