Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
swoje Gretsche, Rickenbackery, Futuramy, Telecastery i Hofnery i nie mogli się go nachwalić.
Kiedy w czerwcu 1965 roku Bluesbreakers przystąpili do rejestracji kolejnej płyty, ich nowy gitarzysta podłączył do Marshalla świeżo kupionego Gibsona Les Paula, gitarę o pełnym, głębokim brzmieniu, i odkręcił gałki do maksymalnego poziomu. Producent sesji, niejaki Jimmy Page (później lider Led Zeppelin), usłyszał wówczas od inżyniera studyjnego: "Ten facet jest nienagrywalny!" Nie mieściło mu się w głowie, że ktoś może chcieć uzyskać tak groźne, brudne brzmienie. Dzień, gdy gitara Gibson Les Paul zagrała na Marshallu, gitarzyści nazywają ósmym dniem stworzenia, dniem, który stworzył Hendrixa, Led Zeppelin i heavy
swoje Gretsche, Rickenbackery, Futuramy, Telecastery i Hofnery i nie mogli się go nachwalić.<br>Kiedy w czerwcu 1965 roku Bluesbreakers przystąpili do rejestracji kolejnej płyty, ich nowy gitarzysta podłączył do Marshalla świeżo kupionego Gibsona Les Paula, gitarę o pełnym, głębokim brzmieniu, i odkręcił gałki do maksymalnego poziomu. Producent sesji, niejaki Jimmy Page (później lider Led Zeppelin), usłyszał wówczas od inżyniera studyjnego: "Ten facet jest nienagrywalny!" Nie mieściło mu się w głowie, że ktoś może chcieć uzyskać tak groźne, brudne brzmienie. Dzień, gdy gitara Gibson Les Paul zagrała na Marshallu, gitarzyści nazywają ósmym dniem stworzenia, dniem, który stworzył Hendrixa, Led Zeppelin i heavy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego