Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
sytuacji, dla wytworzenia oczekiwanej postawy, bardziej niezbędne są intensywne formy komunikacji niż pośrednie przekazywanie wiadomości, jakie charakteryzuje proces reklamy.

ROZDZIAŁ VII
PERSWAZJA
Opisane uprzednio prawidłowości, ukazujące przebieg efektywnej komunikacji przy wykorzystywaniu wiadomości reklamowych w odniesieniu do etapów kampanii o charakterze wprowadzającym i informacyjnym, ulegają modyfikacji, kiedy kampania osiąga formę perswazyjną. Perswazja odnosi się do tych aktów komunikacyjnych, których celem jest realizowanie strategii nakłaniających odbiorcę do określonego sposobu postępowania, zgodnego z intencjami osoby nadającej przekaz. Wiąże się to z założeniem, że bez działań perswazyjnych ze strony nadawcy odbiorca nie podjąłby z własnej woli działań, zgodnej z celami strategii perswazyjnej. Nadrzędną cechą perswazyjnej
sytuacji, dla wytworzenia oczekiwanej postawy, bardziej niezbędne są intensywne formy komunikacji niż pośrednie przekazywanie wiadomości, jakie charakteryzuje proces reklamy. <br>&lt;page nr=110&gt;<br> ROZDZIAŁ VII <br>&lt;tit&gt;PERSWAZJA&lt;/&gt;<br>Opisane uprzednio prawidłowości, ukazujące przebieg efektywnej komunikacji przy wykorzystywaniu wiadomości reklamowych w odniesieniu do etapów kampanii o charakterze wprowadzającym i informacyjnym, ulegają modyfikacji, kiedy kampania osiąga formę perswazyjną. Perswazja odnosi się do tych aktów komunikacyjnych, których celem jest realizowanie strategii nakłaniających odbiorcę do określonego sposobu postępowania, zgodnego z intencjami osoby nadającej przekaz. Wiąże się to z założeniem, że bez działań perswazyjnych ze strony nadawcy odbiorca nie podjąłby z własnej woli działań, zgodnej z celami strategii perswazyjnej. Nadrzędną cechą perswazyjnej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego