Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
konkretnych wymogów rynku i to jest szansą konkurowania z firmami lokalnymi i wielkimi korporacjami działającymi w skali paneuropejskiej.

Przykład: Whirlpool

Amerykańska firma Whirlpool, chcąc rozwinąć swą działalność międzynarodową, zwłaszcza na rynku europejskim, podjęła różne strategiczne decyzje, mające jej to umożliwić. Przede wszystkim zakupiła za sumę 1mld USD fabrykę sprzętu domowego Philips Electronic, należącą do znanego holenderskiego koncernu. W 1989r. zakupiono 47% akcji, a w 1991r. resztę.
Przejęta firma nie miała charakteru światowego, ani nawet europejskiego. Na różnych rynkach wytwarzano inne produkty. Pralki produkowane w Niemczech i we Włoszech nie miały żadnej wspólnej części. W takiej sytuacji dokonano restrukturyzacji firmy pod kątem
konkretnych wymogów rynku i to jest szansą konkurowania z firmami lokalnymi i wielkimi korporacjami działającymi w skali paneuropejskiej.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Whirlpool&lt;/&gt;<br><br>Amerykańska firma Whirlpool, chcąc rozwinąć swą działalność międzynarodową, zwłaszcza na rynku europejskim, podjęła różne strategiczne decyzje, mające jej to umożliwić. Przede wszystkim zakupiła za sumę 1mld USD fabrykę sprzętu domowego Philips Electronic, należącą do znanego holenderskiego koncernu. W 1989r. zakupiono 47% akcji, a w 1991r. resztę.<br>Przejęta firma nie miała charakteru światowego, ani nawet europejskiego. Na różnych rynkach wytwarzano inne produkty. Pralki produkowane w Niemczech i we Włoszech nie miały żadnej wspólnej części. W takiej sytuacji dokonano restrukturyzacji firmy pod kątem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego