Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: rozmowa młodzieży o pracy, komputerze, szkole, relacjach międzyludzkich
Rok powstania: 2001
O, to idź, zaśpiewaj. O, sorry!
A Zostań gwiazdą, Droga do gwiazd polega na tym, że musisz mieć swój własny repertuar, coś od siebie pokazać. Musisz być inna.
A, sama mam zaśpiewać, jakąś swoją piosenkę, tak? To jeszcze lepiej.
Nie, innego zespołu, ale własną interpretację.
Słuchaj, to ja zaśpiewam Krawczyka, Płatna miłość. Słuchaj, ta piosenka rozwala wszystkie inne.
Nie, Tadziu by z tą piosenką wyskoczył, nie, by pokazywał ptaka.
Tadziu, to wiesz, on żadnego ptaka nie pokazuje.
On zabija ludzi.
On ma małego, czy nie?
Nie wiem, nie widziałam.
Wszystkie atuty by utracił!
Ale to nie znaczy...
Ale zobacz, na przykład
O, to idź, zaśpiewaj. O, sorry! &lt;vocal desc="laugh"&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;A &lt;name type="tit"&gt;Zostań gwiazdą&lt;/&gt;, &lt;name type="tit"&gt;Droga do gwiazd&lt;/&gt; polega na tym, że musisz mieć swój własny repertuar, coś od siebie pokazać. Musisz być inna.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;A, sama mam zaśpiewać, jakąś swoją piosenkę, tak? &lt;overlap&gt;To jeszcze lepiej.&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;Nie, innego zespołu, &lt;overlap&gt;ale własną interpretację.&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Słuchaj, to ja zaśpiewam &lt;name type="person"&gt;Krawczyka&lt;/&gt;, &lt;name type="tit"&gt;Płatna miłość&lt;/&gt;. Słuchaj, ta piosenka rozwala wszystkie inne.&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;Nie, Tadziu by z tą piosenką wyskoczył, nie, by pokazywał ptaka.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Tadziu, to wiesz, on &lt;gap&gt; żadnego ptaka nie pokazuje.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;On zabija ludzi.&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;On ma małego, czy nie?&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Nie wiem, nie widziałam.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;vocal desc="laugh"&gt; Wszystkie atuty by utracił!&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Ale to nie znaczy...&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;Ale zobacz, na przykład
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego