Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
to sprzyja utracie kontaktu oraz tworzy konieczność wykorzystania mechanizmów scalających treść poszczególnych komunikatów kampanii.
Ponadto percepcje wiadomości reklamowej utrudniają jeszcze dwa fakty: przekazy mają niezwykle ograniczoną pojemność, a ich dotarcie do odbiorcy jest silnie zakłócane przez inne wiadomości lub elementy sytuacji. Ograniczona pojemność komunikatów reklamowych jest efektem dwóch podstawowych czynników. Po pierwsze, reklama jest płatną formą komunikacji i ten fakt ma charakter konwencjonalny. Po drugie, silnie ograniczona pojemność wiadomości wynika ze struktury bloków reklamowych. Powoduje ona silne skupienie wielu skondensowanych przekazów w przestrzeni zdecydowanie wydzielonej z merytorycznego pasma informacyjnego. Siłą rzeczy - przekazy stają się wobec siebie niezwykle konkurencyjne, nie tylko pod względem
to sprzyja utracie kontaktu oraz tworzy konieczność wykorzystania mechanizmów scalających treść poszczególnych komunikatów kampanii. <br>Ponadto percepcje wiadomości reklamowej utrudniają jeszcze dwa fakty: przekazy mają niezwykle ograniczoną pojemność, a ich dotarcie do odbiorcy jest silnie zakłócane przez inne wiadomości lub elementy sytuacji. Ograniczona pojemność komunikatów reklamowych jest efektem dwóch podstawowych czynników. Po pierwsze, reklama jest płatną formą komunikacji i ten fakt ma charakter konwencjonalny. Po drugie, silnie ograniczona pojemność wiadomości wynika ze struktury bloków reklamowych. Powoduje ona silne skupienie wielu skondensowanych przekazów w przestrzeni zdecydowanie wydzielonej z merytorycznego pasma informacyjnego. Siłą rzeczy - przekazy stają się wobec siebie niezwykle konkurencyjne, nie tylko pod względem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego