Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w jakiej spostrzegany jest przekaz, natężenia postawy odbiorcy wobec wiadomości lub jej elementu, a także może wiązać się z ważnością samego produktu. W wypadku klasycznej kampanii reklamowej ważność ta jest dopiero kreowana - tak więc angażująca funkcja produktu wykorzystywana jest w innych formach promocji lub w kampaniach stanowiących kontynuację poprzednio realizowanych.
Podsumowując - komunikat dociera, jest odbierany, na poziomie skojarzeniowym wraz ze znaczeniami, które łatwo zidentyfikować, następnie interpretowany jest na poziomie znaczeń, które tworzą pełną argumentację danej wiadomości. Te z kolei odnoszone są do wiadomości już posiadanych przez odbiorcę, a pojawiająca się rozbieżność tworzy napięcie motywacyjne, skłaniające do działania. Całość wzmacniana jest przez
w jakiej spostrzegany jest przekaz, natężenia postawy odbiorcy wobec wiadomości lub jej elementu, a także może wiązać się z ważnością samego produktu. W wypadku klasycznej kampanii reklamowej ważność ta jest dopiero kreowana - tak więc angażująca funkcja produktu wykorzystywana jest w innych formach promocji lub w kampaniach stanowiących kontynuację poprzednio realizowanych. <br>Podsumowując - komunikat dociera, jest odbierany, na poziomie skojarzeniowym wraz ze znaczeniami, które łatwo zidentyfikować, następnie interpretowany jest na poziomie znaczeń, które tworzą pełną argumentację danej wiadomości. Te z kolei odnoszone są do wiadomości już posiadanych przez odbiorcę, a pojawiająca się rozbieżność tworzy napięcie motywacyjne, skłaniające do działania. Całość wzmacniana jest przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego