Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Czynniki te decydują o tym, czy odbiorca jest w stanie współodczuwać albo odnosić je do siebie. Jeśli efekt pobudzenia nie jest wystarczająco silny - wpływa on w zasadzie na koncentrację uwagi odbiorcy, a tworzona ocena jest w większym stopniu efektem częstości docierania informacji, albo też wpływu znaczenia elementów logicznych owego przekazu.
Podsumowując - załóżmy, że sekwencja filmu reklamowego odnosi się do osoby wsiadającej do samochodu, który akurat kupiła, by po chwili nim odjechać. To, co nastąpi w trakcie tego epizodu, służyć ma wytworzeniu u widza poczucia współuczestniczenia w tworzeniu się przekonania co do słusznej decyzji zakupu. Wartość tworzona przez ocenę opartą na kryteriach
Czynniki te decydują o tym, czy odbiorca jest w stanie współodczuwać albo odnosić je do siebie. Jeśli efekt pobudzenia nie jest wystarczająco silny - wpływa on w zasadzie na koncentrację uwagi odbiorcy, a tworzona ocena jest w większym stopniu efektem częstości docierania informacji, albo też wpływu znaczenia elementów logicznych owego przekazu. <br>Podsumowując - załóżmy, że sekwencja filmu reklamowego odnosi się do osoby wsiadającej do samochodu, który akurat kupiła, by po chwili nim odjechać. To, co nastąpi w trakcie tego epizodu, służyć ma wytworzeniu u widza poczucia współuczestniczenia w tworzeniu się przekonania co do słusznej decyzji zakupu. Wartość tworzona przez ocenę opartą na kryteriach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego