Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
innymi jednostkami przedsiębiorstwa (a także z otoczenia przedsiębiorstwa) za pomocą WE i WY. W tej sytuacji, każda z jednostek organizacyjnych występuje w następujących rolach:
- odbiorcy (klienta wewnętrznego) wyrobów i usług pochodzących z innych jednostek (WE),
- przetwórcy, dokonującego transformacji WE na WY,
- dostawcy, dostarczającego swoje wyroby i usługi innym jednostkom (WY).
Poglądowy schemat zasygnalizowanych oddziaływań przedstawiono na rysunku 4.6. Zarządzanie jakością w tak prezentowanym układzie oddziaływań, akcentuje trzy typy obiektów tego zarządzania:
- jakość WE poszczególnych jednostek i przedsiębiorstwa jako całości,
- jakość procesów transformacji WE na WY w poszczególnych jednostkach i w przedsiębiorstwie jako całości,
- jakość WY poszczególnych jednostek i przedsiębiorstwa jako
innymi jednostkami przedsiębiorstwa (a także z otoczenia przedsiębiorstwa) za pomocą WE i WY. W tej sytuacji, każda z jednostek organizacyjnych występuje w następujących rolach:<br>- odbiorcy (klienta wewnętrznego) wyrobów i usług pochodzących z innych jednostek (WE),<br>- przetwórcy, dokonującego transformacji WE na WY,<br>- dostawcy, dostarczającego swoje wyroby i usługi innym jednostkom (WY).<br>Poglądowy schemat zasygnalizowanych oddziaływań przedstawiono na rysunku 4.6. Zarządzanie jakością w tak prezentowanym układzie oddziaływań, akcentuje trzy typy obiektów tego zarządzania:<br>- jakość WE poszczególnych jednostek i przedsiębiorstwa jako całości,<br>- jakość procesów transformacji WE na WY w poszczególnych jednostkach i w przedsiębiorstwie jako całości,<br>- jakość WY poszczególnych jednostek i przedsiębiorstwa jako
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego