Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 40
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
przeróbki którą osobiście zastosowałem w swym samochodzie. Nie przewożąc przeważnie więcej, jak trzy osoby w samochodzie cofnąłem fotel kierowcy poza fabryczny zakres regulacji. Wykorzystałem do tego celu zderzak oporowy służący do ograniczenia dalszej możliwości cofnięcia fotela. Po przegięciu go w pozycję poziomą wypiłowałem w nim kolejną, siódmą pozycję regulacji fotela.
Ponieważ w takim ustawieniu fotel jest wysunięty z prowadnic, do podparcia jego tylnej części wykorzystałem śruby mocujące pasy bezpieczeństwa, którymi przykręciłem przedłużenie prowadnicy fotela w postaci grubego drutu o średnicy 5 mm. Takie podparcie fotela okazało się bardzo skuteczne i po ,długim okresie użytkowania nie wykazało żadnych wad. Rozwiązanie to pozwala
przeróbki którą osobiście zastosowałem w swym samochodzie. Nie przewożąc przeważnie więcej, jak trzy osoby w samochodzie cofnąłem fotel kierowcy poza fabryczny zakres regulacji. Wykorzystałem do tego celu zderzak oporowy służący do ograniczenia dalszej możliwości cofnięcia fotela. Po przegięciu go w pozycję poziomą wypiłowałem w nim kolejną, siódmą pozycję regulacji fotela.<br> Ponieważ w takim ustawieniu fotel jest wysunięty z prowadnic, do podparcia jego tylnej części wykorzystałem śruby mocujące pasy bezpieczeństwa, którymi przykręciłem przedłużenie prowadnicy fotela w postaci grubego drutu o średnicy 5 mm. Takie podparcie fotela okazało się bardzo skuteczne i po ,długim okresie użytkowania nie wykazało żadnych wad. Rozwiązanie to pozwala
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego