Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
nadwozia. Zmianie uległy tylne słupki, które są dużo szersze niż w hatchbacku. Dzięki temu opadająca ku tyłowi linia dachu łagodnym łukiem łączy się z klapą bagażnika. W efekcie tego zabiegu pogorszeniu uległa widoczność do tyłu (zwiększyło się tzw. martwe pole), ale na szczęście kierowca ma do dyspozycji wypukłe boczne lusterko. Poza tym nadwozie nie odbiega od modelu clio. Zresztą nie było to intencją projektantów, chociażby ze względu na bardzo modne kształty - clio w swej obecnej formie sprzedawane jest przecież dopiero od dwóch lat. Nadal także w procesie produkcji wykorzystywane są najnowocześniejsze technologie. Warto w tym miejscu wymienić chociażby włókna poliwęglowe, które posłużyły
nadwozia. Zmianie uległy tylne słupki, które są dużo szersze niż w hatchbacku. Dzięki temu opadająca ku tyłowi linia dachu łagodnym łukiem łączy się z klapą bagażnika. W efekcie tego zabiegu pogorszeniu uległa widoczność do tyłu (zwiększyło się tzw. martwe pole), ale na szczęście kierowca ma do dyspozycji wypukłe boczne lusterko. Poza tym nadwozie nie odbiega od modelu clio. Zresztą nie było to intencją projektantów, chociażby ze względu na bardzo modne kształty - clio w swej obecnej formie sprzedawane jest przecież dopiero od dwóch lat. Nadal także w procesie produkcji wykorzystywane są najnowocześniejsze technologie. Warto w tym miejscu wymienić chociażby włókna poliwęglowe, które posłużyły
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego