Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przedsiębiorstwa wynosi 75, czyli 5 grup produktowych sprzedawanych we wszystkich 15 krajach Unii Europejskiej. Jest to "szachownica potencjału globalnego" przedsiębiorstwa o 75 polach. Jeżeli przedsiębiorstwo jest obecne np. na 50 polach tej szachownicy, to jego rozwój może polegać na wejściu na wszystkie pozostałe lub niektóre z pozostałych pól produktowo-rynkowych.
Poza tym jest oczywiste, że pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa na tych rynkach, na których ono działa, nie jest jednakowa, gdyż np. udziały w tych rynkach jego różnych produktów są zróżnicowane. Tak więc z tego punktu widzenia rozwój przedsiębiorstwa w krajach Unii Europejskiej nie musi polegać na zwiększaniu liczby krajów działania, lecz na
przedsiębiorstwa wynosi 75, czyli 5 grup produktowych sprzedawanych we wszystkich 15 krajach Unii Europejskiej. Jest to "szachownica potencjału globalnego" przedsiębiorstwa o 75 polach. Jeżeli przedsiębiorstwo jest obecne np. na 50 polach tej szachownicy, to jego rozwój może polegać na wejściu na wszystkie pozostałe lub niektóre z pozostałych pól produktowo-rynkowych.<br>Poza tym jest oczywiste, że pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa na tych rynkach, na których ono działa, nie jest jednakowa, gdyż np. udziały w tych rynkach jego różnych produktów są zróżnicowane. Tak więc z tego punktu widzenia rozwój przedsiębiorstwa w krajach Unii Europejskiej nie musi polegać na zwiększaniu liczby krajów działania, lecz na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego