Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wpływu poziomu emocji zapisanych w przekazie na zmianę opinii odbiorcy, wyboru złożonej lub jednowymiarowej argumentacji oraz optymalnej kolejności prezentacji przekazu w bloku informacyjnym. Kolejność ta obejmuje także wykorzystanie efektu pierwszeństwa lub świeżości. W wypadku krótkich ciągów wiadomości bardziej efektywnie działa efekt pierwszeństwa, zaś w wypadku długich szeregów komunikatów - efekt świeżości.

Prawidłowości te w odniesieniu do procesu komunikacji opartego na regułach reklamy modyfikowane są przez specyficzną, wyłączną dla tej formy komunikacji, dynamikę przebiegu. Proces nadawania, przesyłania i odbierania wiadomości nie ma charakteru ciągłego. Poszczególne akty komunikacyjne oddzielone są pauzami, które w stosunku do doświadczeń odbiorcy wobec naturalnych form komunikacji są wielokrotnie dłuższe
wpływu poziomu emocji zapisanych w przekazie na zmianę opinii odbiorcy, wyboru złożonej lub jednowymiarowej argumentacji oraz optymalnej kolejności prezentacji przekazu w bloku informacyjnym. Kolejność ta obejmuje także wykorzystanie efektu pierwszeństwa lub świeżości. W wypadku krótkich ciągów wiadomości bardziej efektywnie działa efekt pierwszeństwa, zaś w wypadku długich szeregów komunikatów - efekt świeżości. <br>&lt;page nr=33&gt;<br>Prawidłowości te w odniesieniu do procesu komunikacji opartego na regułach reklamy modyfikowane są przez specyficzną, wyłączną dla tej formy komunikacji, dynamikę przebiegu. Proces nadawania, przesyłania i odbierania wiadomości nie ma charakteru ciągłego. Poszczególne akty komunikacyjne oddzielone są pauzami, które w stosunku do doświadczeń odbiorcy wobec naturalnych form komunikacji są wielokrotnie dłuższe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego