Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
dzwoni head hunter?
Dyrektor marketingu z dobrej firmy, do którego przez pół roku nikt nie
dzwoni z propozycją zmiany zatrudnienia, powinien się nad swoją pracą
poważnie zastanowić - mówi Wiesław Gawlik, konsultant w H. Neumann
International. Telefon od łowcy głów to najlepszy dowód na to, że jest się
na rynku cenionym. Profesjonalista spotyka się z head hunterem nie tylko
po to, by zmienić pracę. Częściej - by się dowiedzieć, jaką ma wartość i
zawodowe możliwości.
Podobnie jak czasy szybkich i błyskotliwych
karier jedynie dzięki zaangażowaniu i entuzjazmowi. Także znajomość
angielskiego i obsługi komputera już dawno przestały być atutem. - Dziś
liczą się specjaliści. Ludzie
dzwoni head hunter?&lt;/&gt;<br>Dyrektor marketingu z dobrej firmy, do którego przez pół roku nikt nie<br>dzwoni z propozycją zmiany zatrudnienia, powinien się nad swoją pracą<br>poważnie zastanowić - mówi Wiesław Gawlik, konsultant w H. Neumann<br>International. Telefon od łowcy głów to najlepszy dowód na to, że jest się<br>na rynku cenionym. Profesjonalista spotyka się z head hunterem nie tylko<br>po to, by zmienić pracę. Częściej - by się dowiedzieć, jaką ma wartość i<br>zawodowe możliwości.<br>Podobnie jak czasy szybkich i błyskotliwych<br>karier jedynie dzięki zaangażowaniu i entuzjazmowi. Także znajomość<br>angielskiego i obsługi komputera już dawno przestały być atutem. - Dziś<br>liczą się specjaliści. Ludzie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego