Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
niż wielki konkurent. Bazują też na stałych, najczęściej starszych klientach, którzy wolą robić drobne zakupy w przyjaznej im atmosferze. Drobni kupcy narzekają wprawdzie na zbyt niskie ceny u wielkich sąsiadów, ale przyznają, że różnice są znaczne tylko w czasie akcji promocyjnych.

DARIUSZ GARWOLIŃSKI



METROFAKTY / HIPERMARKETY W OPINIACH LUDZI (CBOS)

Przeważa opinia, że hipermarkety należy budować na obrzeżach miast (70 proc. respondentów), a nie w ich centrach (18 proc.).
• Prawie połowa badanych uważa, że o lokalizacji hipermarketów powinny decydować lokalne władze.
• Zakupy w hipermarketach robi połowa badanych (50 proc.), jednak największa grupa (27 proc.) zagląda tam raz w miesiącu
niż wielki konkurent. Bazują też na stałych, najczęściej starszych klientach, którzy wolą robić drobne zakupy w przyjaznej im atmosferze. Drobni kupcy narzekają wprawdzie na zbyt niskie ceny u wielkich sąsiadów, ale przyznają, że różnice są znaczne tylko w czasie akcji promocyjnych.<br><br>&lt;au&gt;DARIUSZ GARWOLIŃSKI&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div&gt;<br><br>&lt;tit&gt;METROFAKTY / HIPERMARKETY W OPINIACH LUDZI (CBOS)&lt;/&gt;<br><br>&#149; Przeważa opinia, że hipermarkety należy budować na obrzeżach miast (70 proc. respondentów), a nie w ich centrach (18 proc.).<br>&#149; Prawie połowa badanych uważa, że o lokalizacji hipermarketów powinny decydować lokalne władze.<br>&#149; Zakupy w hipermarketach robi połowa badanych (50 proc.), jednak największa grupa (27 proc.) zagląda tam raz w miesiącu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego