Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
odpowiada stereotypowi słabych, staromodnych altruistów. Ponad 70% obecnych pięćdziesięcio- i sześćdziesięciolatków uważa się za "bardzo aktywnych". Są to ludzie, których młodość przypadła na okres II wojny światowej i teraz starają się oni nadrobić stracony czas. W krajach Europy Zachodniej są to ludzie dosyć zamożni, których stać na zaspokajanie zróżnicowanych potrzeb. Przykładowo, w Niemczech w 2000r. do osób liczących ponad 65 lat będzie należała aż jedna czwarta krajowych zasobów pieniężnych.
Ludzie starsi często bardzo aktywnie zachowują się na rynku, dokładnie porównują jakość i ceny konkurujących ze sobą produktów. Ponad 60% z nich czyta prasowe ogłoszenia reklamowe i materiały reklamowe typu direct mail
odpowiada stereotypowi słabych, staromodnych altruistów. Ponad 70% obecnych pięćdziesięcio- i sześćdziesięciolatków uważa się za "bardzo aktywnych". Są to ludzie, których młodość przypadła na okres II wojny światowej i teraz starają się oni nadrobić stracony czas. W krajach Europy Zachodniej są to ludzie dosyć zamożni, których stać na zaspokajanie zróżnicowanych potrzeb. Przykładowo, w Niemczech w 2000r. do osób liczących ponad 65 lat będzie należała aż jedna czwarta krajowych zasobów pieniężnych.<br>Ludzie starsi często bardzo aktywnie zachowują się na rynku, dokładnie porównują jakość i ceny konkurujących ze sobą produktów. Ponad 60% z nich czyta prasowe ogłoszenia reklamowe i materiały reklamowe typu direct mail
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego