Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
Azzaro), obrót markowymi kosmetykami ze średniej półki zwiększa się w Polsce co roku o jedną trzecią. - Coraz więcej osób sięga po kosmetyki luksusowe. Jeszcze sześć lat temu stanowili oni zaledwie 2 proc. wszystkich kupujących, teraz zaś 10 proc. - mówi Małgorzata Misiło z Beauty Distribution (dystrybutor takich firm, jak Paloma Picasso, Ralph Lauren, Giorgio Armani, Lancôme). Co jest przyczyną? - Coraz więcej pieniędzy na te kosmetyki wydaje młodzież. Kobiety nadal lubią sięgać po nowości. Coraz lepiej sprzedają się marki przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn - tłumaczy Misiło. Inaczej wygląda sytuacja w branży odzieżowej. Domy mody, które założyły w Polsce swe firmowe salony, nie kryją, że
Azzaro), obrót markowymi kosmetykami ze średniej półki zwiększa się w Polsce co roku o jedną trzecią. - Coraz więcej osób sięga po kosmetyki luksusowe. Jeszcze sześć lat temu stanowili oni zaledwie 2 proc. wszystkich kupujących, teraz zaś 10 proc. - mówi Małgorzata Misiło z Beauty Distribution (dystrybutor takich firm, jak Paloma Picasso, Ralph Lauren, Giorgio Armani, Lancôme). Co jest przyczyną? - Coraz więcej pieniędzy na te kosmetyki wydaje młodzież. Kobiety nadal lubią sięgać po nowości. Coraz lepiej sprzedają się marki przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn - tłumaczy Misiło. Inaczej wygląda sytuacja w branży odzieżowej. Domy mody, które założyły w Polsce swe firmowe salony, nie kryją, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego