Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rządowych są publikowane w dziennikach urzędowych poszczególnych krajów członkowskich i w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich - Official Journal of the European Communities, w serii C. Przedsiębiorstwa mogą również korzystać z elektronicznej bazy danych o przetargach rządowych TED Tenders Electronic Daily, do której są podłączone krajowe centra informacji europejskiej.

2.6.2. Regulacje dotyczące znaku towarowego produktów

Wstępna propozycja dotycząca ujednolicenia zasad ochrony znaku towarowego została przyjęta przez Komisję 31 sierpnia 1984r. Chodziło o utworzenie jednolitego znaku towarowego Wspólnoty. Jej modyfikacja nastąpiła w 1989r. Proponowane zasady nadawania i rejestracji jednolitego znaku towarowego Wspólnoty są następujące: kraje członkowskie Wspólnoty, jak też inne kraje współpracujące
rządowych są publikowane w dziennikach urzędowych poszczególnych krajów członkowskich i w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich - Official Journal of the European Communities, w serii C. Przedsiębiorstwa mogą również korzystać z elektronicznej bazy danych o przetargach rządowych TED Tenders Electronic Daily, do której są podłączone krajowe centra informacji europejskiej.<br><br>&lt;tit&gt;2.6.2. Regulacje dotyczące znaku towarowego produktów&lt;/&gt;<br><br>Wstępna propozycja dotycząca ujednolicenia zasad ochrony znaku towarowego została przyjęta przez Komisję 31 sierpnia 1984r. Chodziło o utworzenie jednolitego znaku towarowego Wspólnoty. Jej modyfikacja nastąpiła w 1989r. Proponowane zasady nadawania i rejestracji jednolitego znaku towarowego Wspólnoty są następujące: kraje członkowskie Wspólnoty, jak też inne kraje współpracujące
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego