Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
zasadniczym zawodowym i średnim. Poziom konsumpcji kobiet z wykształceniem powyżej średniego jest prawie 2 razy wyższy w porównaniu z kobietami po podstawówce. Najwięcej piją też kobiety z wielkich miast.

Podobnie jak u mężczyzn, kobiety zamożne, o dochodach wyższych niż wystarczające na zaspokojenie podstawowych potrzeb, piją o 40% więcej niż pozostałe. Równocześnie brakuje zależności między bezrobociem a konsumpcją. Jak pokazuje model, kobiety bezrobotne piją tyle samo co gospodynie domowe i nieco mniej niż kobiety pracujące. Zależności te nie są jednak istotne statystycznie.


PODSUMOWANIE I WNIOSKI
Alkohol nie jest towarem jak każdy inny. Jest produktem wyjątkowym, nie tylko z perspektywy zdrowia i porządku
zasadniczym zawodowym i średnim. Poziom konsumpcji kobiet z wykształceniem powyżej średniego jest prawie 2 razy wyższy w porównaniu z kobietami po podstawówce. Najwięcej piją też kobiety z wielkich miast.<br><br>Podobnie jak u mężczyzn, kobiety zamożne, o dochodach wyższych niż wystarczające na zaspokojenie podstawowych potrzeb, piją o 40% więcej niż pozostałe. Równocześnie brakuje zależności między bezrobociem a konsumpcją. Jak pokazuje model, kobiety bezrobotne piją tyle samo co gospodynie domowe i nieco mniej niż kobiety pracujące. Zależności te nie są jednak istotne statystycznie.<br><br><br>&lt;tit&gt;PODSUMOWANIE I WNIOSKI&lt;/&gt;<br>Alkohol nie jest towarem jak każdy inny. Jest produktem wyjątkowym, nie tylko z perspektywy zdrowia i porządku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego