Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jest najsilniej rozwinięty we Francji, gdzie tylko w sferze detalu działa 270 central franchisingowych (franchisors). Współdziałają one z 20250 franchisobiorcami (franchisees). W 1991r. ich obroty wyniosły 18mldECU, co stanowiło 8% wartości sprzedaży detalicznej. Początki rozwoju franchisingu w handlu detalicznym we Francji - to wprowadzanie ich do handlu kosmetykami i wyrobami alkoholowymi. Rozwijały się systemy handlowe, które działały na zasadach franchisingu, lecz wówczas takiej nazwy jeszcze nie nosiły. Te pierwsze systemy handlowe, które można uznać za prekursorów współczesnego franchisingu w handlu francuskim, to: La Lainiere de Roubaix (odzież sprzedawana pod markami Pingouin, Stemm a później Rodier oraz Maurice Blanche (perfumerie CoryseSalome). Te pierwsze systemy
jest najsilniej rozwinięty we Francji, gdzie tylko w sferze detalu działa 270 central franchisingowych (franchisors). Współdziałają one z 20250 franchisobiorcami (franchisees). W 1991r. ich obroty wyniosły 18mldECU, co stanowiło 8% wartości sprzedaży detalicznej. Początki rozwoju franchisingu w handlu detalicznym we Francji - to wprowadzanie ich do handlu kosmetykami i wyrobami alkoholowymi. Rozwijały się systemy handlowe, które działały na zasadach franchisingu, lecz wówczas takiej nazwy jeszcze nie nosiły. Te pierwsze systemy handlowe, które można uznać za prekursorów współczesnego franchisingu w handlu francuskim, to: La Lainiere de Roubaix (odzież sprzedawana pod markami Pingouin, Stemm a później Rodier oraz Maurice Blanche (perfumerie CoryseSalome). Te pierwsze systemy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego