Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.05
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
Koreańskiego wybuchł kryzys gospodarczy. Kim wyraźnie spóźnił się z decyzjami. Daewoo nie zniknie z gospodarczej mapy Korei Południowej. Zostało jednak praktycznie znacjonalizowane
Na mapie inwestycyjnej Daewoo Polska figuruje na wysokim miejscu i uważana jest za pupilka koreańskiego wizjonera. Jeszcze przed kilkoma laty mało kto oczekiwał, że Kim uzdrowi bankrutującą Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie. Tymczasem auta Daewoo-FSO już niemal zdominowały nasz rynek. Po Koreańczykach na inwestycje motoryzacyjne w Polsce zdecydowali się inni liczący się producenci - m.in. General Motors, Delphi, Isuzu, Toyota. Polska wyrosła na automobilową potęgę.
Czebol Deawoo przestał jednak istnieć. Zlikwidowano połączenia kapitałowe pomiędzy jego spółkami. Straciły one wzajemne
Koreańskiego wybuchł kryzys gospodarczy. Kim wyraźnie spóźnił się z decyzjami. Daewoo nie zniknie z gospodarczej mapy Korei Południowej. Zostało jednak praktycznie znacjonalizowane<br>Na mapie inwestycyjnej Daewoo Polska figuruje na wysokim miejscu i uważana jest za pupilka koreańskiego wizjonera. Jeszcze przed kilkoma laty mało kto oczekiwał, że Kim uzdrowi bankrutującą Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie. Tymczasem auta Daewoo-FSO już niemal zdominowały nasz rynek. Po Koreańczykach na inwestycje motoryzacyjne w Polsce zdecydowali się inni liczący się producenci - m.in. General Motors, Delphi, Isuzu, Toyota. Polska wyrosła na automobilową potęgę.<br>Czebol Deawoo przestał jednak istnieć. Zlikwidowano połączenia kapitałowe pomiędzy jego spółkami. Straciły one wzajemne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego