Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
15 Globi
16 Hit
17 ITM Muszkieterowie
18 Jumbo
19 Krakchemia
20 Lewiatan
20 Rema 1000
21 Lider
22 Major Julius Meinl
23 Makro
24 Marcpol
25 Massa
26 Netto
28 Real
29 Plus Discount
30 Sama
31 Selgros
32 Sesam
33 Sklep E.T.M
34 Sklepy Familijne
35 Społem
36 Szalony Max
37 Tesco
98 Inne

18. W którym z wymienionych sklepów robi Pan(i) największe zakupy (wpisz numer np. dla Geant) 14

20. Dlaczego robi Pan(i) największe zakupy w sklepie wymienionym powyżej? (zaznacz maksymalnie 3 odpowiedzi)
01 bliska odległość od domu
02 brak kolejek do kasy
03
15 Globi<br>16 Hit<br>17 ITM Muszkieterowie <br>18 Jumbo<br>19 Krakchemia <br>20 Lewiatan<br>20 Rema 1000<br>21 Lider<br>22 Major Julius Meinl<br>23 Makro<br>24 Marcpol<br>25 Massa<br>26 Netto<br>28 Real<br>29 Plus Discount<br>30 Sama<br>31 Selgros <br>32 Sesam <br>33 Sklep E.T.M <br>34 Sklepy Familijne <br>35 Społem <br>36 Szalony Max <br>37 Tesco <br>98 Inne <br><br>18. W którym z wymienionych sklepów robi Pan(i) największe zakupy (wpisz numer np. dla Geant) 14<br><br>20. Dlaczego robi Pan(i) największe zakupy w sklepie wymienionym powyżej? (zaznacz maksymalnie 3 odpowiedzi)<br>01 bliska odległość od domu <br>02 brak kolejek do kasy<br>03
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego