Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Reklama wszelkich innych leków i metod leczenia powinna być łatwo rozpoznawalna, rzetelna, prawdziwa i możliwa do weryfikacji.

Zasady sponsoringu w telewizji

Gdy program lub cykl programów jest w całości lub w części sponsorowany, ten fakt powinien być wyraźnie stwierdzony przez umieszczenie odpowiednich informacji na początku i/lub końcu tego programu. Sponsor nie może wpływać na treść i układ programów sponsorowanych i naruszać odpowiedzialność i redakcyjną niezależność nadawcy w zakresie tych programów. Programy sponsorowane nie mogą zachęcać do zakupu lub wynajmu produktów czy usług sponsora lub osoby trzeciej, zwłaszcza drogą nawiązywania do tych produktów czy usług w celu ich promocji. Programów nie
Reklama wszelkich innych leków i metod leczenia powinna być łatwo rozpoznawalna, rzetelna, prawdziwa i możliwa do weryfikacji.<br><br>&lt;tit&gt;Zasady sponsoringu w telewizji&lt;/&gt;<br><br>Gdy program lub cykl programów jest w całości lub w części sponsorowany, ten fakt powinien być wyraźnie stwierdzony przez umieszczenie odpowiednich informacji na początku i/lub końcu tego programu. Sponsor nie może wpływać na treść i układ programów sponsorowanych i naruszać odpowiedzialność i redakcyjną niezależność nadawcy w zakresie tych programów. Programy sponsorowane nie mogą zachęcać do zakupu lub wynajmu produktów czy usług sponsora lub osoby trzeciej, zwłaszcza drogą nawiązywania do tych produktów czy usług w celu ich promocji. Programów nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego