Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: ulotka polityczna
Rok: 2000
Polski w USA?
- Niestety raczej z braku koncepcji polskich agend rządowych promowania Polski jako kraju, w którym warto inwestować. To nie są już czasy, w których wystarczy przedstawiać Polskę jako duży rynek zbytu, czy też powoływać się na położenie geopolityczne czy rolę, jaką odegrał nasz kraj w przemianach w Europie Środkowo-Wschodniej pod koniec lat 90. Takie argumenty są dla amerykańskich biznesmenów absolutnie niewystarczające. Biznes polega na rozpoznaniu sytuacji, oszacowania ryzyka i potencjalnych zysków oraz wdrażaniu projektów w życie. Ale do tego potrzeba bardzo wielu informacji, niejednokrotnie szczegółowych. A tego, w moim odczucie, polskie agendy rządowe nie są w stanie dostarczyć
Polski w USA?&lt;/&gt; <br>- Niestety raczej z braku koncepcji polskich agend rządowych promowania Polski jako kraju, w którym warto inwestować. To nie są już czasy, w których wystarczy przedstawiać Polskę jako duży rynek zbytu, czy też powoływać się na położenie geopolityczne czy rolę, jaką odegrał nasz kraj w przemianach w Europie Środkowo-Wschodniej pod koniec lat 90. Takie argumenty są dla amerykańskich biznesmenów absolutnie niewystarczające. Biznes polega na rozpoznaniu sytuacji, oszacowania ryzyka i potencjalnych zysków oraz wdrażaniu projektów w życie. Ale do tego potrzeba bardzo wielu informacji, niejednokrotnie szczegółowych. A tego, w moim odczucie, polskie agendy rządowe nie są w stanie dostarczyć
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego