Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przedsiębiorstw, które współdziałały z dużymi przedsiębiorstwami, będąc ich poddostawcami. Istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność firm Unii Europejskiej był wysoki poziom kosztów produkcji.
Jednak w ostatnim czasie przedsiębiorczość szefów małych i średnich firm europejskich silnie się rozwinęła. Wskazuje na to wyraźnie raport Stowarzyszenia Europe's 500, zrzeszającego 500 najbardziej dynamicznych firm ze Starego Kontynentu. Z tego raportu wynika, że te 500 dynamicznych firm zanotowało w ostatnich latach duży postęp. W latach 19911996 średnio prawie potroiły swe obroty.
We wspomnianym rankingu, uwzględniającym różnorodne kryteria, pierwsze miejsce zajęła hiszpańska firma Tele Pizza S.A., działająca w branży restauracji szybkiej obsługi. Zanotowała ona w latach 19911996 wzrost
przedsiębiorstw, które współdziałały z dużymi przedsiębiorstwami, będąc ich poddostawcami. Istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność firm Unii Europejskiej był wysoki poziom kosztów produkcji.<br>Jednak w ostatnim czasie przedsiębiorczość szefów małych i średnich firm europejskich silnie się rozwinęła. Wskazuje na to wyraźnie raport Stowarzyszenia Europe's 500, zrzeszającego 500 najbardziej dynamicznych firm ze Starego Kontynentu. Z tego raportu wynika, że te 500 dynamicznych firm zanotowało w ostatnich latach duży postęp. W latach 19911996 średnio prawie potroiły swe obroty.<br>We wspomnianym rankingu, uwzględniającym różnorodne kryteria, pierwsze miejsce zajęła hiszpańska firma Tele Pizza S.A., działająca w branży restauracji szybkiej obsługi. Zanotowała ona w latach 19911996 wzrost
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego