Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
promowy lub wybuduje taką bazę od podstaw? W Świnoujściu taki terminal przecież już działa i nie do końca jest wykorzystywany - twierdzi zastrzegający anonimowość przedsiębiorca. Jego zdaniem, dla gestora ładunku, czy przewoźnika droższa będzie również sama trasa. - Jeżeli za przewóz wodą ze Szczecina do Świnoujścia miałby zapłacić wyższą stawkę, to do Świnoujścia pojedzie drogą. Stamtąd będzie miał do Ystad i taniej i krócej - twierdzi przedsiębiorca. Żeglugowiec wyjaśnia, iż ze Szczecina do Świnoujścia nie można płynąć szybciej niż 4 godziny, gdyż prędkość ogranicza system kontroli ruchu statków. - O taki czas wydłużyłaby się droga do Szwecji, która i tak trwa ok. 8,5 godziny
promowy lub wybuduje taką bazę od podstaw? W Świnoujściu taki terminal przecież już działa i nie do końca jest wykorzystywany</> - twierdzi zastrzegający anonimowość przedsiębiorca. Jego zdaniem, dla gestora ładunku, czy przewoźnika droższa będzie również sama trasa. <q>- Jeżeli za przewóz wodą ze Szczecina do Świnoujścia miałby zapłacić wyższą stawkę, to do Świnoujścia pojedzie drogą. Stamtąd będzie miał do Ystad i taniej i krócej</> - twierdzi przedsiębiorca. Żeglugowiec wyjaśnia, iż ze Szczecina do Świnoujścia nie można płynąć szybciej niż 4 godziny, gdyż prędkość ogranicza system kontroli ruchu statków. <q>- O taki czas wydłużyłaby się droga do Szwecji, która i tak trwa ok. 8,5 godziny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego