Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
procesów demograficznych wskazują jednak na to, że we wszystkich krajach Unii Europejskiej liczba nastolatków i dzieci młodszych w latach dziewięćdziesiątych spadnie o ok.9% i zmniejszy się udział tej grupy, wynoszący 25%. Natomiast grupa ludności w wieku ponad 60 lat, której udział na początku lat dziewięćdziesiątych wynosił 20%, zwiększy się. Szacuje się, że do 2000r. udział tej grupy ludności będzie wynosił ok.34%. Dla porównania można podać, że te wskaźniki dla USA i Japonii będą według prognoz demograficznych wynosić odpowiednio:29% i 36%.
Zmiany struktury wiekowej ludności w krajach Unii Europejskiej i, jak to się określa, "posiwianie społeczeństwa" tych krajów będzie
procesów demograficznych wskazują jednak na to, że we wszystkich krajach Unii Europejskiej liczba nastolatków i dzieci młodszych w latach dziewięćdziesiątych spadnie o ok.9% i zmniejszy się udział tej grupy, wynoszący 25%. Natomiast grupa ludności w wieku ponad 60 lat, której udział na początku lat dziewięćdziesiątych wynosił 20%, zwiększy się. Szacuje się, że do 2000r. udział tej grupy ludności będzie wynosił ok.34%. Dla porównania można podać, że te wskaźniki dla USA i Japonii będą według prognoz demograficznych wynosić odpowiednio:29% i 36%.<br>Zmiany struktury wiekowej ludności w krajach Unii Europejskiej i, jak to się określa, "posiwianie społeczeństwa" tych krajów będzie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego