Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
żeńskim chórkiem. Podobnie jest w Mutual Slump, gdzie ten sam efekt zawdzięcza piskliwemu brzmieniu oboju. Równocześnie w muzyce DJ Shadowa można odnaleźć industrialny łoskot, spowolnione jam session s oparte na współgraniu basu i organów oraz nieśmiało przewijające się motywy muzyki easy listening.
Endtroducing... DJ Shadowa przypomina muzyczną wersję filmów Quentina Tarantino. Jest śmiała akcja, poszanowanie tradycji, odrobina kiczu, humor w połączeniu z dystansem do własnych dokonań, a przede wszystkim niepowtarzalny nastrój. Słuchając płyty w końcu zapominamy, że mamy do czynienia z albumem utalentowanego, sprytnego "złodziejaszka" fraz innych autorów i jesteśmy w stanie uznać DJ Shadowa za niepowtarzalnego kompozytora, mimo że nie
żeńskim chórkiem. Podobnie jest w Mutual Slump, gdzie ten sam efekt zawdzięcza piskliwemu brzmieniu oboju. Równocześnie w muzyce DJ Shadowa można odnaleźć industrialny łoskot, spowolnione jam session s oparte na współgraniu basu i organów oraz nieśmiało przewijające się motywy muzyki easy listening.<br>Endtroducing... DJ Shadowa przypomina muzyczną wersję filmów Quentina Tarantino. Jest śmiała akcja, poszanowanie tradycji, odrobina kiczu, humor w połączeniu z dystansem do własnych dokonań, a przede wszystkim niepowtarzalny nastrój. Słuchając płyty w końcu zapominamy, że mamy do czynienia z albumem utalentowanego, sprytnego "złodziejaszka" fraz innych autorów i jesteśmy w stanie uznać DJ Shadowa za niepowtarzalnego kompozytora, mimo że nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego