Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Na oścież
Nr: 2-3(59)
Miejsce wydania: Bydgoszcz
Rok: 1999
człowiekowi. Wielu jednak podchodzi do Chrystusa jako do ostatecznej instytucji moralnej, tak jak "bogaty młodzieniec": "Nauczycielu dobry, co mam czynić, aby osiągnąć życie wieczne?" (Mk 10)
Człowiek wchodzi w dialog z Chrystusem, aby poczuć się uspokojonym w swoim sumieniu. Rozmowa Jezusa z młodzieńcem toczy się nieustannie w każdej epoce dziejów. Toczy się również dziś.
Pytanie - "Nauczycielu, co mam czynić?" rodzi się w sercu człowieka wiele razy. Tylko Jezus potrafi udzielić na nie pełnej i ostatecznej odpowiedzi. On naucza nas Bożych przykazań, wzywa do pójścia za sobą i udziela łaski na nowe życie. "...stała obecność Chrystusa przy człowieku każdej epoki urzeczywistnia się w
człowiekowi. Wielu jednak podchodzi do Chrystusa jako do ostatecznej instytucji moralnej, tak jak "bogaty młodzieniec": "Nauczycielu dobry, co mam czynić, aby osiągnąć życie wieczne?" (Mk 10)<br> Człowiek wchodzi w dialog z Chrystusem, aby poczuć się uspokojonym w swoim sumieniu. Rozmowa Jezusa z młodzieńcem toczy się nieustannie w każdej epoce dziejów. Toczy się również dziś. <br>Pytanie - "Nauczycielu, co mam czynić?" rodzi się w sercu człowieka wiele razy. Tylko Jezus potrafi udzielić na nie pełnej i ostatecznej odpowiedzi. On naucza nas Bożych przykazań, wzywa do pójścia za sobą i udziela łaski na nowe życie. "...stała obecność Chrystusa przy człowieku każdej epoki urzeczywistnia się w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego