Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 30.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
szeroko rozstawionych malutkich kółkach. Jest niewywracalny. Bez resorów, bez wspomagania kierownicy. Silnik o pojemności 160 lub 200 cm sześc., tylko gaz i hamulec. Siedzi się prawie na ziemi. Twardo, niewygodnie, szybko, ale to wciąga. Czysta komercja i przyjemność Z trzech działających do niedawna w Warszawie torów kartingowych został tylko jeden. - Tor Krzysztofa Hołowczyca splajtował. Był za wąski, nie dawał szansy na wyprzedzanie. Nasz tor ma minimum 6 metrów szerokości - chwali się Joanna Pietruczuk, właścicielka IMOL-i, kartingowego toru w starej trolejbusowej zajezdni, przy którego projekcie pomagali niemieccy fachowcy. Doradzili, by kosztem długości okrążenia, "wygospodarować" odpowiednią szerokość. Na ścianach części rekreacyjnej toru
szeroko rozstawionych malutkich kółkach. Jest <orig>niewywracalny</>. Bez resorów, bez wspomagania kierownicy. Silnik o pojemności 160 lub 200 cm sześc., tylko gaz i hamulec. Siedzi się prawie na ziemi. Twardo, niewygodnie, szybko, ale to wciąga. Czysta komercja i przyjemność Z trzech działających do niedawna w Warszawie torów kartingowych został tylko jeden. - Tor Krzysztofa Hołowczyca splajtował. Był za wąski, nie dawał szansy na wyprzedzanie. Nasz tor ma minimum 6 metrów szerokości - chwali się Joanna Pietruczuk, właścicielka IMOL-i, kartingowego toru w starej trolejbusowej zajezdni, przy którego projekcie pomagali niemieccy fachowcy. Doradzili, by kosztem długości okrążenia, "wygospodarować" odpowiednią szerokość. Na ścianach części rekreacyjnej toru
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego