Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dziennik Polski
Nr: 10/7
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 1998
wiązałoby się to z przeniesieniem drogi krajowej nr 4 na inny ciąg. Ponadto jest trochę za późno na decyzje o wprowadzeniu takiego zakazu na stałe (tymczasowy byłby zbyt kosztowny w stosunku do efektów), gdyż nikt nie zdąży z wykonaniem odpowiedniego oznakowania i całkowitą zmianą organizacji ruchu na rondzie Matecznego. WGK UM przypomina też, że od 5 lat obowiązuje zakaz przejazdu przez Aleje dla samochodów ciężarowych w godz. 23 - 5. Z kolei Miejski Zarząd Dróg podkreśla, że jedna ciężarówka o masie 10 ton powoduje taką dewastację nawierzchni bitumicznej, co 600 samochodów osobowych.
Rozważania na temat pozostawienia wydzielonych pasów i ewentualnego zakazu dla
wiązałoby się to z przeniesieniem drogi krajowej nr 4 na inny ciąg. Ponadto jest trochę za późno na decyzje o wprowadzeniu takiego zakazu na stałe (tymczasowy byłby zbyt kosztowny w stosunku do efektów), gdyż nikt nie zdąży z wykonaniem odpowiedniego oznakowania i całkowitą zmianą organizacji ruchu na rondzie Matecznego. WGK UM przypomina też, że od 5 lat obowiązuje zakaz przejazdu przez Aleje dla samochodów ciężarowych w godz. 23 - 5. Z kolei Miejski Zarząd Dróg podkreśla, że jedna ciężarówka o masie 10 ton powoduje taką dewastację nawierzchni bitumicznej, co 600 samochodów osobowych.<br>Rozważania na temat pozostawienia wydzielonych pasów i ewentualnego zakazu dla
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego